Als Research Executive Customer Experience bij Kantar maak je deel uit van een enthousiast team dat zich bezighoudt met grote (internationale) klanten – zoals banken en verzekeraars, autofabrikanten en dealers en diverse B2B leveranciers – en hen helpt bij het verkrijgen van inzichten en leveren van advies waarmee zij de tevredenheid en de experience van hun klanten verbeteren. In deze rol sta je in eerste instantie in voor een goed verloop van het project, heb je contact met je klant voor de dagdagelijkse vragen en opvolging en vervolgens vertaal je de onderzoeksdata naar voor de klant relevante acties en adviezen. Aangezien veel van onze klanten internationale bedrijven zijn, verloopt de communicatie vaak in het Engels.

Wat ga je doen?

  • Je bent eerste aanspreekpunt voor de klant voor het dagelijks verloop van jouw projecten.
  • Je vertaalt, samen met de commerciële collega’s, vraagstukken van de klant naar een passende onderzoeksaanpak.
  • Je zet zelfstandig kwantitatief onderzoek op, in samenwerking met onze externe projectmanagers.
  • Je bewaakt deadlines, projectvoortgang en weet flexibel in te springen op spoedverzoeken.
  • Je analyseert en interpreteert de onderzoeksresultaten en zet deze om in strategische adviezen.
  • Op termijn presenteer je ook de resultaten aan de klant en weet impact te maken met onze inzichten.
  • Je bouwt een relatie op met de klant door middel van dagelijkse interactie en bent in staat kansen te herkennen waarbij Kantar de klant verder kan ondersteunen.

Wat wij van jou verwachten

  • Een afgeronde academische opleiding, al dan niet gecombineerd met enkele jaren werkervaring op het gebied van marktonderzoek en met interesse in Customer Experience.
  • Je helpt graag klanten en je bent geïnteresseerd in hoe grote organisaties klantgerichter kunnen worden.
  • Je bent assertief, klantgericht en goed in staat om onder tijdsdruk te werken.
  • Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands of Frans.
  • Je houdt van onderzoek, met andere woorden begrijpen van gedrag en beleving op basis van interviews, observaties, … (kwalitatief) maar ook op basis van cijfers (kwantitatief).

Herken je jezelf hierin? Kom dan bij ons werken!

Wij bieden je een veelzijdige baan in een inspirerende, internationale en informele werkomgeving bij een toonaangevende organisatie, waar je samen met een team van enthousiaste collega’s zult werken op uitdagende projecten voor een aantal van de grootste bedrijven ter wereld.

Daarnaast bieden we:

  • Veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om eigen initiatieven te ontplooien.
  • Volop kansen om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen.
  • Toegang tot de expertise en de innovatieve tools van een internationale organisatie die alles weet van merken en hoe deze sterker te maken.
  • Regelmatig leuke bedrijfsactiviteiten.

Over Kantar

Kantar is een internationaal toonaangevend marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in data, insights en consultancy en de grootste ter wereld. Niemand weet beter dan wij hoe mensen denken, wat ze voelen, delen, stemmen en kijken. Niet alleen in Nederland, maar ook international, we zijn aanwezig in meer dan 90 landen!

Door onze expertise op het gebied van menselijk begrip te combineren met geavanceerde technologieën, helpen de 30.000 mensen binnen Kantar 's werelds toonaangevende organisaties zoals Coca Cola, Unilever, Randstad en Netflix te slagen en te groeien. We helpen onze klanten niet alleen te begrijpen wat er gebeurt, we vertellen ze ook waarom en hoe ze de toekomst kunnen vormgeven.

Contact: Justin Van Holy, Talent Acquisition Specialist Tel: 31 (0) 612 33 48 82 E-mail: Justin.VanHoly@kantar.com