Als Research Executive bij Kantar maak je deel uit van een enthousiast team dat zich bezighoudt met grote A-merk klanten – zoals FMCG-producenten, banken en verzekeraars, energiemaatschappijen en retailers – en hen helpt bij het verkrijgen van inzichten waarmee zij hun merken kunnen bouwen en versterken. In deze rol onderhoud je zelfstandig relaties met klanten, vertaal je hun vragen naar een adequate kwantitatieve onderzoeksaanpak en vervolgens de onderzoek data naar voor de klant relevante acties en adviezen. Aangezien veel van onze klanten internationale bedrijven zijn, verloopt de communicatie vaak in het Engels.

Wat ga je doen?

  • Je bent eerste aanspreekpunt voor de klant voor het dagelijks verloop van jouw projecten
  • Je vertaalt vraagstukken van de klant naar een passende onderzoeksaanpak
  • Je zet zelfstandig kwantitatief onderzoek op, in samenwerking met onze interne en externe projectmanagers
  • Je bewaakt deadlines, projectvoortgang en weet flexibel in te springen op spoedverzoeken
  • Je analyseert en interpreteert de onderzoeksresultaten en zet deze om in strategische adviezen
  • Je presenteert de resultaten aan de klant en weet impact te maken met onze inzichten
  • Je houdt de financiële/commerciële resultaten van je projecten in de gaten en stuurt deze bij waar nodig
  • Je bouwt een relatie op met de klant door middel van dagelijkse interactie en bent in staat kansen te herkennen waarbij Kantar de klant verder kan ondersteunen

Wat wij van jou verwachten

  • Je hebt een afgeronde academische opleiding.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met branding, je wordt enthousiast van merken en bent geïnteresseerd in hoe deze verder kunnen groeien.
  • Je bent proactief, assertief en klantgericht.
  • Je bent in staat om goed onder tijdsdruk te werken.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
  • Je hebt ervaring in het geven van presentaties.
  • Je houdt van cijfers en vindt het leuk om bezig te zijn met statistische analyses (zoals modelleren).
  • Pré: je hebt minimaal 1 jaar werkervaring op het gebied van marktonderzoek.

Herken je jezelf hierin? Kom dan bij ons werken!

Wij bieden je een veelzijdige baan in een inspirerende, internationale en informele werkomgeving bij een toonaangevende organisatie, waar je samen met een team van enthousiaste collega’s zult werken op uitdagende projecten voor een aantal van de grootste bedrijven ter wereld.

Daarnaast bieden we:

  • Veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om eigen initiatieven te ontplooien.
  • Volop kansen om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen.
  • Toegang tot de expertise en de innovatieve tools van een internationale organisatie die alles weet van merken en hoe deze sterker te maken.
  • Zodra de situatie het weer toelaat: regelmatig leuke bedrijfsactiviteiten.

Over Kantar

Kantar is een internationaal toonaangevend marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in data, insights en consultancy en de grootste ter wereld. Niemand weet beter dan wij hoe mensen denken, wat ze voelen, delen, stemmen en kijken. Niet alleen in Nederland, maar ook international, we zijn aanwezig in meer dan 90 landen!

Door onze expertise op het gebied van menselijk begrip te combineren met geavanceerde technologieën, helpen de 30.000 mensen binnen Kantar 's werelds toonaangevende organisaties zoals Coca Cola, Unilever, Randstad en Netflix te slagen en te groeien. We helpen onze klanten niet alleen te begrijpen wat er gebeurt, we vertellen ze ook waarom en hoe ze de toekomst kunnen vormgeven.

Contact: Justin Van Holy, Talent Acquisition Specialist Tel: 31 (0) 612 33 48 82 E-mail: Justin.VanHoly@kantar.com